Komoly összeget fizet az autóipar
Az elmúlt hetekben számos elemző próbálta meghatározni, hogy Donald Trump autóipari vámjainak mekkora hatása lesz a gyártókra, a fogyasztói árakra, vagy épp az autópiaci eladásokra. Trump 25 százalékos autóipari importvámjai április 3-án léptek hatályba, annyi kitétellel, hogy az USA-Mexikó-Kanada megállapodás feltételeinek megfelelő autógyártóknak csak a nem amerikai tartalom után kell vámot fizetniük.
A Central for Automotive Research (CAR Group) frissen publikált elemzésében azt vizsgálta, hogy az autóimportra már érvényes 25 százalékos vámok, valamint az alkatrészekre május 3-án élesedő 25 százalékos vámok mekkora költségeket jelentenek az amerikai gyártók, különösen a Detroiti Hármak (D3), azaz a Ford, a General Motors, és a Stellantis számára.
A vámok minden járművet érintenek - függetlenül attól, hogy az Egyesült Államokban gyártják vagy importálják -,
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!