Az autóipar egy globális szektor, a gyártók hozzá voltak szokva ahhoz, hogy változatos gyártási helyszínekről különböző, akár nagyon távoli piacokat is kiszolgálnak, például Kínából Európát é Amerikát, vagy Mexikóból az Egyesült Államokat, vagy akár Európából Ázsiát.
Ebbe a megszokásba rondít most bele az amerikai büntetővám, ami masszív kihívások elé állítja majd az autógyártókat. Hiszen a beruházási döntéseiket egy gyár építéséről nem 1-2 évre, hanem inkább néhány évtizedre hozták meg, sok mindent felülírhat most az amerikai büntetővám
A magas sarc egyébként szinte minden autógyártóra hatással lesz, még az amerikaiakra is, amelyek nagy volumenben gyártják az USA-ban eladott autóikat más országokban, de kétség kívül
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!