A Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB) idén március 16-ig beérkezett piaci adatok alapján a lakásbiztosítási kampány teljes aktivitása – az új ajánlatok és a korábbi termékek átdolgozása – megközelíti a százezret:
- közel 74 ezer új ajánlat született, és
- több mint 24 ezer meglévő szerződést dolgoztak át eddig
- közölte a jegybank.
Ha összevetjük ezeket az adatokat a tavalyi, első lakásbiztosítási kampány első félidejének az előzetes számaival, akkor azt kapjuk, a teljes aktivitásban 39 százalékos, az új ajánlatok számában 26 százalékos, az átdolgozásokban 61 százalékos visszaesést mutatnak a statisztikák, vagyis lanyhult a lakossági érdeklődés, más megközelítésben az értékesítési aktivitás.
Tavaly a teljes aktivitás és az új szerződések esetében egyaránt a kampány második fele volt az erősebb (35-65 százalék volt a két "félidő" aránya), igaz, az ideinél jóval erősebb biztosítói és alkuszi marketingaktivitás mellett. Ha az idei kampányra is jellemzőek lesznek a tavalyi arányok, akkor március hónap egészében 280 ezer körüli aktivitásra, ebből mintegy 210 ezer új szerződésre és 70 ezer átdolgozásra számíthatunk.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!