Előfizetői tartalom

Vesztésre áll az Apple a streaming piacon?

Portfolio
Az Apple streaming szolgáltatása évi egymilliárd dolláros veszteséget termel, miután a vállalat kemény versennyel és egyre válogatósabb fogyasztókkal néz szembe. A szolgáltatás előfizetői lemorzsolódása a legmagasabb a piacon, miközben a cég egyedi stratégiát követ a streaming háborúban - számolt be a Yahoo Finance.

Az Information jelentése szerint az Apple, amely 2019-ben indította el streaming szolgáltatását, sokáig évente több mint 5 milliárd dollárt költött tartalomfejlesztésre. Mindemellett éves szinten mintegy 1 milliárd dolláros vesztesége van az üzletágnak. Egy előfizetés-elemző platform adatai szerint az Apple streaming szolgáltatásánál a legmagasabb a lemorzsolódási arány:...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés