Előfizetői tartalom

Itt a részletes lista: erre költik a pénzüket a fiatalok

Portfolio
A nyugati országokban már bevált gyakorlat, hogy a márkák egyedi kedvezményekkel szólítják meg és segítik a fiatalokat, itthon viszont ez sokáig gyerekcipőben járt. A Diverzum, diákkedvezményeket nyújtó platform adatai alapján leginkább a banki termékek, fesztiválok, könyvek, divat és táplálékkiegészítők kapcsán keresik a jó ajánlatokat a diákok.

A magyar köz- és felsőoktatásban évente nagyjából 700 ezer diák vesz részt, ebből minden harmadik diák regisztrált a Diverzumon és közülük minden harmadik vásárolt is valamit rajta. Habár szinte minden Z generációsra igaz az, hogy árérzékeny, a költési szokásaik mégis diverzek, melyek jól tükrözik életstílusukat és prioritásaikat. A platform felmérése alapján...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés