Előfizetői tartalom

Rekordszámú új előfizető és áremelés a Netflixnél

Portfolio
A Netflix rekordszámú új előfizetőt szerzett a negyedik negyedévben, megerősítve vezető pozícióját a streaming piacon. A vállalat közel 19 millió új felhasználóval bővítette bázisát, így globálisan előfizetőinek száma megközelítette a 302 milliót. A kiemelkedő teljesítmény hátterében a népszerű sorozatok, az élő sportközvetítések és egyedi események állnak.

A streaming óriás sikeresen ötvözte kínálatában a visszatérő sorozatokat és az élő eseményeket. A "Squid Game" második évada például az egyik legnézettebb saját készítésű sorozattá vált a platformot. Az élő közvetítések terén is jelentős sikereket könyvelhetett el a cég: a Jake Paul és Mike Tyson közötti bokszmeccset 65 millióan követték, míg az NFL karácsonyi...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés