Előfizetői tartalom

Terjed az applikáció nélküli digitális jegyvásárlás a budapesti tömegközlekedésben

MTI
A repülőtéri expressz-járatokon a jegyek közel 40 százalékát, az 1-es metró vonalán minden negyedik jegyet Pay&GO-n keresztül vásárolnak az utasok, ehhez elég egy fizikai vagy okostelefonra digitalizált bankkártya is.

Alig több mint egy év alatt kétmillió jegyvásárlás történt a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) digitális fizetési szolgáltatásán, a Budapest Pay&GO rendszeren keresztül - tudatta a társaság csütörtökön az MTI-vel. A BKK közleménye szerint az utasaik már minden harmadik jegyet digitálisan vásárolnak, és egyre többen próbálják ki a társaság által tavaly nyáron...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés