Előfizetői tartalom

Nagyon beindult a Netflix reklámos csomagja, néhány hónap elteltével majdnem kétszer annyian választják

Portfolio
A Netflix reklámokkal támogatott előfizetői bázisa jelentősen bővült az elmúlt hónapokban, a streaming óriás pedig további növekedésre számít ezen a területen - közölte a Bloomberg.

A Netflix bejelentette, hogy havonta már 70 millió néző választja a reklámokkal támogatott műsorokat, ami közel kétszerese a májusban mért adatoknak. Amy Reinhard, a vállalat reklámozásért felelős elnöke egy blogbejegyzésben közölte, hogy az új előfizetők több mint fele a reklámokkal támogatott csomagot választja azokban az országokban, ahol ez elérhető. A streaming...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés