Előfizetői tartalom

Már a Burger King is túl drága? Egyre többen esznek inkább otthon

Portfolio
A Restaurant Brands International, a Tim Hortons, a Burger King és a Popeyes éttermek tulajdonosa, a vártnál gyengébb negyedéves bevételről számolt be. A vállalat teljesítményét negatívan befolyásolta a csökkenő kereslet kulcsfontosságú üzletágaiban és nemzetközi piacain.

A kanadai székhelyű gyorsétterem-lánc tulajdonos bevétele elmaradt az elemzői várakozásoktól, amire a részvényárfolyam 5%-ot esett az amerikai nyitás előtti kereskedésben. A gyenge teljesítmény hátterében elsősorban a fogyasztói szokások változása áll, mivel az emelkedő éttermi árak miatt sokan inkább az otthoni étkezést választják. A Tim Hortons kávézólánc 2,3%-os...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés