Előfizetői tartalom

Nagyot változtak az utazási szokások, eljött a „JOMO” ideje!

Portfolio
Az elmúlt évek utazási trendjeire jellemző volt a „nagy utazás, nagy költekezés”, elárasztották az olyan bakancslistás helyeket az utazók, mint Bali, Róma vagy Párizs. Most azonban két nagy utazási cég, az Expedia és a Booking.com is azt tapasztalja a jövő évi kereséseken, hogy inkább a csendesebb, kevésbé zsúfolt, alig ismert helyeket részesítik előnyben az emberek – írja a CNBC.

Az Expedia felmérte az utazási preferenciákat 19 ország 25 ezer fogyasztójának megkérdezésével, akik közül 63 százalék válaszolta, hogy a következő útján valószínűleg egy, a megszokottól eltérő úti célt keres. A vállalat légiközlekedésért felelős vezetője szerint sokan másra vágynak a túlzsúfolt úticélok helyett, el akarnak kicsit vonulni a világtól és olyan...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés