Előfizetői tartalom

Gyengén teljesít a P&G

Portfolio
A Procter & Gamble, a világ egyik legnagyobb fogyasztási cikkeket gyártó vállalata, ismét csökkenő negyedéves eladásokról számolt be. A vállalat két fő piacán, az Egyesült Államokban és Kínában tapasztalható gazdasági nehézségek miatt a fogyasztók olcsóbb termékek felé fordulnak.

Az amerikai piacon, amely a P&G teljes forgalmának közel felét adja, a gazdasági bizonytalanság miatt különösen az alacsonyabb jövedelmű vásárlók keresik az akciós termékeket és az olcsóbb saját márkás alternatívákat. Egy Wall Street-i elemző szerint a P&G piaci részesedésének növekedése az elmúlt hónapokban stagnált. Andre Schulten, a P&G pénzügyi igazgatója azonban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés