Előfizetői tartalom

Bejött a Netflix új stratégiája, meglepően sok előfizetőt szerzett a cég

Portfolio
A Netflix jelentősen felülmúlta a várakozásokat az új előfizetők számában, és optimista a jövőt illetően. A streaming-óriás 5,1 millió új előfizetőt szerzett a harmadik negyedévben, ami több mint egymillióval haladja meg az elemzői becsléseket. A vállalat részvényei ennek hatására közel 5 százalékkal emelkedtek a zárás utáni kereskedésben.

Bár a most közölt ügyfélszámok meghaladták az előrejelzéseket, a Netflix által az előző év azonos időszakában szerzett 8,76 millió alatt maradtak. A Netflix az előfizetők számának növekedése mellett más mutatókra is felhívta a figyelmet. A vállalat bevétele 9,8 milliárd dollárra nőtt, ami meghaladta az elemzői várakozásokat. Az operatív marzs is jelentősen javult...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés