Előfizetői tartalom

Zuhannak a BMW kínai eladásai, de a Mercedes-Benz sem néz ki sokkal jobban

Portfolio
A BMW és a Mercedes-Benz kínai eladásai jelentősen visszaestek a harmadik negyedévben. A gyártók a gyenge fogyasztói hangulat és az elektromos járművek piacán tapasztalható erős verseny miatt szenvednek - jelentette a Bloomberg.

A BMW és Mini márkájú autók kiszállításai 30 százalékkal csökkentek Kínában a harmadik negyedévben, ami több mint négy éve a legmeredekebb visszaesés. Ehhez képest az első és második negyedévben a visszaesés 5 százalék alatt volt az egy évvel korábbi szintekhez képest. Részben a világ legnagyobb autópiacán bekövetkezett visszaesés miatt a BMW-csoport teljes járműértékesítése...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés