Előfizetői tartalom

Eladhatja egyik márkáját a Levi Strauss

Portfolio
A Levi Strauss bejelentette, hogy fontolóra veszi az alulteljesítő Dockers márka eladását, miközben a cég a negyedik negyedévre vonatkozóan a korábban vártnál immáron alacsonyabb bevételt prognosztizált.

A harmadik negyedévben a Levi 33 centes korrigált részvényenkénti nyereséget ért el, felülmúlva a 31 centes elemzői várakozásokat. A Dockers eladásai azonban 15 százalékkal csökkentek, és csak mintegy 5%-kal járultak hozzá a negyedév 1,52 milliárd dollár összbevételéhez. A Levi's márka eladásai ugyanakkor lendületet kaptak a közvetlen fogyasztói csatornának köszönhetően...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés