A harmadik negyedévben a Levi 33 centes korrigált részvényenkénti nyereséget ért el, felülmúlva a 31 centes elemzői várakozásokat. A Dockers eladásai azonban 15 százalékkal csökkentek, és csak mintegy 5%-kal járultak hozzá a negyedév 1,52 milliárd dollár összbevételéhez.
A Levi's márka eladásai ugyanakkor lendületet kaptak a közvetlen fogyasztói csatornának köszönhetően, 10%-os növekedést könyvelve el.
A vállalat a negyedik negyedévben 7,4%-os növekedésre számít, ami alacsonyabb az elemzők által vártnál.
Ezt követően a farmergyártó cég a közlemény szerint a Levi's márka és a Beyond Yoga aktív ruházati kategória növekedésére kíván összpontosítani, és mérlegelik a Dockers márka eladását.
Szűkítjük a fókuszunkat, hogy a Levi's márkában rejlő teljes potenciált kiaknázzuk, valamint felgyorsítsuk a Beyond Yoga működését.
- mondta Michelle Gass, a vállalat vezérigazgatója.
A vállalat stratégiája az alapvető farmerruházatra összpontosít, szűkebb választékot kínálva és a közvetlen fogyasztói áruházakon keresztül teljes áron történő értékesítésre helyezve a hangsúlyt. A Levi korábban már kivonult olyan üzletágakból, amelyek nem hoztak jelentős eredményt, például a Denizen márkából és a lábbeli kategóriából.
A cég alternatív terveket készített a szállítmányok időben történő érkezésének biztosítására az ünnepi szezonra, tekintettel az Egyesült Államok keleti és öböl-parti kikötőiben zajló sztrájkra. A Levi közölte, hogy az útvonalakat az USA nyugati partjára helyezte át, és részben légi szállításra váltott.
A bejelentést követően a Levi's részvényei közel 11 százalékot zuhantak a tegnapi amerikai zárást követően.
A címlapkép illusztráció. Címlapkép forrása: Getty Images
A jelen írás nem minősül befektetési tanácsadásnak vagy befektetési ajánlásnak. Részletes jogi információ