Előfizetői tartalom

Tavaly február óta nem adtak el ilyen kevés kínai elektromos autót Európában

Portfolio
A legfrissebb adatok szerint a kínai autómárkák eladásai 18 havi mélypontra zuhantak augusztusban, közel 50 százalékos visszaesést mutatva az előző év azonos időszakához képest - tudósított a Bloomberg.

A Dataforce piackutató cég jelentése alapján augusztus már a második egymást követő hónap volt, amikor csökken a kínai márkák részesedése az európai piacon. Míg júniusban a kínai márkák részesedése az európai EV-piacon elérte a 11,1 százalékot, addig augusztusban mindössze 7,7 százalékra csökkent. A SAIC Motorhoz tartozó MG, amely korábban vezető pozíciót töltött...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés