Előfizetői tartalom

Nem pörög a KFC és a Pizza Hut

Portfolio
A Yum Brands kedden közzétette második negyedéves jelentését, amely vegyes eredményeket mutatott. Míg a vállalat zászlóshajói, a Pizza Hut és a KFC eladásai csökkentek, addig a Taco Bell továbbra is erős növekedést produkált - írta meg a Cnbc.

A Yum Brands nettó árbevétele 4 százalkékkal 1,76 milliárd dollárra emelkedett, ami mérsékelten ugyan, de alulmúlta az 1,8 milliárd dolláros bevételről szóló elemzői várakozásokat. A növekedést segítették az új étteremnyitások, azonban az azonos üzletek forgalma (same-store sales) összességében 1 százalékkal csökkent a negyedévben. A Pizza Hut és a KFC egyaránt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés