Előfizetői tartalom

Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott az egyik legnépszerűbb légitársaság, alaposan ráfáztak

Portfolio
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) súlyos bírságot szabott ki a Wizz Air Hungary Zrt.-re, miután kiderült, hogy a légitársaság tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott. A GVH szerint a cég az automatikus utasfelvételi szolgáltatás lényeges jellemzőiről félrevezető információkat közölt, valamint elhallgatta, hogy egyes szolgáltatási csomagjainak részét képező „többletszolgáltatásokat” külön-külön is megvásárolhatják az utasok.

A GVH 2023 elején indított versenyfelügyeleti eljárást a Wizz Air ellen. Az eljárás során kiderült, hogy 2018 novembere és 2024 májusa között a Wizz Air nem tájékoztatta megfelelően az utasokat arról, hogy az alapszolgáltatás választása esetén is lehetőségük van egyes további szolgáltatások - mint például a Wizz Priority vagy feladott poggyász - külön-külön történő...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés