Előfizetői tartalom

Vásárlói szégyenérzet is sújthatja a botladozó luxusipart

Portfolio
Az elmúlt hetekben számos vezető luxusipari vállalat publikálta 2024 első félévi eredményeit, melyek vegyes képet mutatnak az ágazat teljesítményéről. Az iparág polarizálódik, egyes szereplők jelentős nyereséget könyvelhettek el, míg mások rosszabb félévet zártak – egyebek mellett erről beszélt a Portfolio Checklist keddi adásában Orbók Ilona luxusipari szakértő, a BDO Magyarország ügyvezetője.

Felemás féléven van túl a luxusipar 2024 első hat hónapjában. A Hermès például jelentős sikereket ért el, úgy néz ki, bejött a cég stratégiai irányvonala, mellyel a luxusipari vásárlók legmagasabb szintjére fókuszál. Hasonlóképpen kiemelkedően teljesített a Miu Miu, ami a Prada csoport számára hozott pozitív eredményeket, és jól ment a Monclernek is, amely szintén...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés