Előfizetői tartalom

Újabb gyógyszereket vinne az amerikai piacra a Richter, gőzerővel keresik a partnereket

Sorra jelentette be az akvizíciókat az elmúlt hetekben a Richter, különösen az egyik stratégiai üzletág, a nőgyógyászat területén. A divízió vezetőjét, Turek Pétert kérdeztük arról, hogy milyen lehetőségeket látnak a szektorban, miért pont ezt a területet választották, és hogy milyen szerepet szán a Richter a területnek a jövőbeni növekedésben. A Richter nőgyógyászati üzletágának globális vezetője azt is elmondta, hogy az Egyesült Államokban keresnek partnereket új termékbevezetésekhez, és hogy a felvásárlásoknak köszönhetően már a kutatási tevékenység is meglesz a Richternél, amit eddig hiányoltak az elemzők az üzletágban.

A nőgyógyászat az egyik kiemelt stratégiai terület a Richternél, miért pont ebbe az irányba indultak el, milyen fantáziát látnak benne? A nőgyógyászat mindig fontos terület volt, az üzletág gyakorlatilag egyidős a vállalattal. A Richter 1901-ben alakult meg, akkor még csak egy kis gyógyszertárként, de ennek ellenére 1902-ben már volt nőgyógyászati terméke, egy egyszerű...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés