Előfizetői tartalom

Már nem a Nike, hanem az Adidas a menő

Világszerte csökken az érdeklődés a korábbi nagy sztár, a Nike Air Force 1 iránt, és az amerikai cég nem találta meg az újabb húzóterméket, eközben egyre népszerűbbek az Adidas sneakerei, a Samba, a Gazelle, a Spezial és a Campus. Az Adidas nagy lendületben van, a Nike viszont kihívásokkal küzd, ez pedig a bevételen, a profiton és a tőzsdei árfolyamokban is nyomot hagyott.

Két látványos ábra kering mostanában a neten a Nike és az Adidas rivalizálásáról, és a két ábra nem is teljesen független egymástól. Az egyiken az látható, hogy hogyan alakultak a netes keresések a két sportszergyártó ikonikus sneakereire, a Nikenál az Air Force 1, az Adidasnál a Samba a versenyző. Hát így: A másik ábrán az látható, hogy hogyan alakult idén az Adidas...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés