A társaság közleménye szerint a pénteken tapasztalt, minden légitársaságot érintő rendszerhiba továbbra is érezteti hatását az egész szektorban, így eltarthat egy ideig, amíg nyári szezonban egyébként is zsúfolt légiközlekedés normális működése helyreáll, és minden utas eljut az úti céljához.
A légitársaság honlapja és mobilalkalmazása ugyanakkor ismét működik, így az utasok számára minden szolgáltatás elérhető online, az online foglalási és check-in szolgáltatások ismét rendelkezésre állnak, az ügyfélszolgálat működik.
Átfoglalás vagy visszatérítés esetén ha nincs olyan Wizz Air járat, amellyel ésszerű időn belül elérhetnék úti céljukat, az utasok más légitársaságoknál is foglalhatnak, ebben az esetben költségeiket a benyújtott számlamásolatok ellenében a légitársaság visszatéríti – közölték.
A főszezon zsúfoltsága és több tízezer utas járatának törlése miatt a légitársaság azt javasolja utasainak, aki teheti, gondoskodjon az új indulásig szállásról saját magának. Ennek költségeit megtéríti, ehhez az utasoknak a légitársaság honlapján található űrlapon kell beadniuk az igénylést.
Címlapkép forrása: Shutterstock