Előfizetői tartalom

Megdöbbentő számok: nagyon bejöttek a Netflix jelszómegosztás elleni lépései

Portfolio
A Netflix előfizetőinek száma 8 millióval bővült a második negyedévben, miután a streaming szolgáltató fellépett a jelszómegosztással szemben és olyan népszerű műsorokkal jött ki, mint a "Bridgerton", a "Baby Reindeer" és a "The Roast of Tom Brady". Bár az előfizetőszám növekedése messze meghaladta a várakozásokat, a Netflix óvatos előrejelzést adott a harmadik negyedévre vonatkozóan, és közölte, hogy még évekbe telik, mire a relatíve újnak számító reklámüzletága a növekedés valódi motorjává válik.

Kiadta második negyedéves számait a Netflix, amelyekből kiderült, hogy a streaming szolgáltató előfizetőinek száma 8 millióval bővült, köszönhetően a jelszómegosztással szembeni fellépésnek a sikeres új műsoroknak. Az előfizetőszám növekedése messze meghaladta az 5 milliós elemzői konszenzust. Június végére az új regisztrációknak köszönhetően a Netflix globális...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés