Előfizetői tartalom

A Nike már nem annyira menő

Magyarországon érzésre minden második fiatal lábán Nike sneaker van, ha csak ez alapján ítélnénk meg az amerikai sportszergyártót, akkor egy ereje teljében lévő, nagy növekedésű cég képe rajzolódna ki. A számok mást mutatnak, a bevételek inkább csak stagnálnak, a cipőeladások viszont csökkennek, a kilátások pedig sokkal rosszabbak, mint amire eddig számítani lehetett. Úgy tűnik, a vevők sokkal válogatósabbak lettek, és keresik az alternatív márkákat, mint az On vagy a Hoka, hogy kitűnjenek a tömegből.

Ha felmegyünk a Nike honlapjára, egy olyan kép fogad, ami alapján az amerikai cég egy növekedési vállalat. Forrás: Nike Itt bevillanhatna például az Nvidia, ahol tényleg masszív, két számjegyű a növekedés a bevételekben és a profitban, a Nike képe azt sugallja, hogy itt is valami hasonlóról van szó. Ezzel szemben a valóság az, hogy a Nike bevétele és profitja is...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés