Előfizetői tartalom

Új piacra lépett az OTP Bank: saját online piacteret indítottak

Orosz Márton
Néhány hónapos tesztüzemmód után piacra lépett az OTP Fizz: a csoport online piactere a pénzintézet infrastruktúrájára épülve szeretne meghatározó lenni a magyar piacon – hangzott el a pénzintézet csütörtöki sajtótájékoztatóján.

Fischer András, OTP Bank Innovációs Igazgatója a sajtótájékoztatón kifejtette, hogy nagy nyomás alatt állnak a bankok világszerte: a technológiai óriáscégek is beléptek a pénzügyi szektorba, a fintechcégek térnyerése egyre erősödik, számos alternatív banki szereplő is megjelent. A folyamatok az ügyféligényeket is formálják: ennek legfontosabb aspektusa, hogy a fogyasztók...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!