A Temu és a Shein az utóbbi években egyre nagyobb mértékben növelte jelenlétét az Egyesült Államokban, és az olcsó ruházati, elektronikai, háztartási és egyéb termékekkel jókora szeletet hasított ki az e-kereskedelmi piacból.
Az Amazon láthatóan megelégelte a kínai cégek hódítását, és válaszlépést tesz: egy új szekciót hoznak létre a honlapjukon, erről szerdán egy kizárólag kínai eladók számára rendezett meghívásos konferencián beszélt az Amazon.
Az eladóknak tartott prezentáció alapján az Amazon áruházban márkajelzés nélküli termékek sora lesz megtalálható, sok esetben 20 dollár alatti áron.
Az Amazon a termékeket közvetlenül Kínából szállítja majd az Egyesült Államokba, a cél az, hogy a termékeket 9-11 napon belül eljuttassa a vásárlókhoz.
Az Amazon árfolyama idén már 27 százalékot emelkedett, és történelmi csúcson áll. A szerdai 3,9 százalékos emelkedéssel az Amazon belépett a kétezer milliárd dolláros piaci értékű cégek klubjába.
![amazo](https://pcdn.hu/articles/images-xs/a/m/a/amazo-686927.jpg)
Címlapkép forrása: Beata Zawrzel/NurPhoto via Getty Images
A jelen írás nem minősül befektetési tanácsadásnak vagy befektetési ajánlásnak. Részletes jogi információ