Előfizetői tartalom

Betámadja az Amazon a Temut és a Sheint

Portfolio
Az Amazon egy új szekciót tervez indítani a honlapján alacsony árú divatcikkeknek és egyéb áruknak, tudta meg a CNBC.

A Temu és a Shein az utóbbi években egyre nagyobb mértékben növelte jelenlétét az Egyesült Államokban, és az olcsó ruházati, elektronikai, háztartási és egyéb termékekkel jókora szeletet hasított ki az e-kereskedelmi piacból. Az Amazon láthatóan megelégelte a kínai cégek hódítását, és válaszlépést tesz: egy új szekciót hoznak létre a honlapjukon, erről szerdán...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés