Június 25-én a McDonald's marketingkampányt indít, amivel egy új, 5 dolláros menüt reklámoznak majd.
Elkötelezettek vagy, hogy megnyerjük az értékháborút
- mondta Joe Erlinger, a McDonald's amerikai elnöke.
Az 5 dolláros ajánlat egy McDouble vagy McChicken szendvicset, egy kis sült krumplit, négy csirkemellet és egy kis üdítőt tartalmaz.
A nagy versenytárs, a Burger King is felveszi a kesztyűt, a cég amerikai elnöke ígéretet tett arra, hogy még a McDonald's előtt bevezeti az 5 dolláros menüjét.
A Wendy's korábban 3 dolláros reggeli menüt vezetett be, és a közösségi médiában gúnyolódott a versenytársakon, amiért lemásolták az ötleteit, de az árversenybe még a Starbucks is bekapcsolódott, 6 dolláros reggeli szendvics és kávé kombót kínál.
A McDonald's üzletek többségét üzemeltető franchise partnerek nem mind értenek egyet az új menü bevezetésével, sokan várják, hogy az új ajánlat bevigye az embereket az éttermekbe, de aggódnak amiatt, hogy a fogyasztók a drágább opciók helyett választják majd az alacsonyabb árú menüt.
Címlapkép forrása: Jakub Porzycki/NurPhoto via Getty Images
A jelen írás nem minősül befektetési tanácsadásnak vagy befektetési ajánlásnak. Részletes jogi információ