Előfizetői tartalom

Árháborút indít a McDonald's és a Burger King

Portfolio
Jó ár-érték arányú menükkel versenyeznek egymással az amerikai étteremláncok, írja a Bloomberg.

Június 25-én a McDonald's marketingkampányt indít, amivel egy új, 5 dolláros menüt reklámoznak majd. Elkötelezettek vagy, hogy megnyerjük az értékháborút - mondta Joe Erlinger, a McDonald's amerikai elnöke. Az 5 dolláros ajánlat egy McDouble vagy McChicken szendvicset, egy kis sült krumplit, négy csirkemellet és egy kis üdítőt tartalmaz. A nagy versenytárs, a Burger King...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés