Előfizetői tartalom

Több kávét kezdtek inni a magyarok - Mi áll a háttérben?

MTI
Tavaly a kedvezőtlen gazdasági környezet miatt visszaesett a kávépiac forgalma, de az év első négy hónapjában újraindult a növekedés - mondta Kedves Zoltán, a Coca-Cola HBC Magyarország kávé és prémium alkoholok üzletág igazgatója keddi budapesti sajtótájékoztatóján.

A Nielsen piackutató adatait ismertetve közölte: a hazai kiskereskedelmi kávépiac értéke (a szemes, őrölt és kapszulás típusokat beleértve, kivéve az instant kávé termékeket) a 2023 május és 2024 április közötti időszakban 75 milliárd forintos volt, a forgalom 14,4 ezer tonnát tett ki, ennek mintegy 60 százalékát az őrölt kávék adták. Hozzátette, hogy az idei év...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés