Előfizetői tartalom

Kötelező reklámok jelentek meg az Instagramon

Portfolio
Az Instagram átugorhatatlan reklámokkal kísérletezik, amelyek során a felhasználóknak egy időzítőt kell megvárniuk, mielőtt tovább pörgethetik a feedjüket. A Meta szerint ez értéket teremthet a hirdetők számára, de a felhasználók fogadtatása vegyes volt - tudósított a BBC.

A Meta tulajdonában lévő Instagram egy új hirdetési formátumot tesztel, amely jelentős változást hozhat a felhasználói élményben. A jelenlegi rendszer lehetővé teszi, hogy a felhasználók átlapozzák vagy átgörgessék a reklámokat, amelyek az alap képes és videós feedben, valamint a Stories és Reels csatornákon jelennek meg. Az új "reklámszünet" nevű funkció azonban ezt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés