Előfizetői tartalom

Megszűnnek a régi áramügyintézési felületek, érdemes regisztrálni az MVM csatornáin

Portfolio
A régi ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfeleknek érdemes mielőbb regisztrálni az MVM online ügyfélszolgálatán és az MVM Next applikációban, mert a régi áramügyintézési és számla kifizetési felületek rövidesen megszűnnek – hívta fel a figyelmet csütörtöki közleményében az MVM és egy külön tájékoztatási felületet is nyitott. Ezzel párhuzamosan Mátrai Károly, az MVM Csoport vezérigazgatója is interjút adott ma, amelyben arra hívta fel a figyelmet, hogy a cégcsoport vált az egyetlen egyetemes áramszolgáltatóvá az egész országban, a részletekről itt írtunk külön.

Az MVM közleménye azt emeli ki, hogy mostantól az MVM minden lakossági ügyfele ugyanazon az online ügyfélszolgálaton és az MVM Next applikációban intézheti gáz- és áramügyeit, ideértve azokat is, akik 2021 szeptembere előtt az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfelei voltak. Emiatt felhívják a figyelmüket, hogy érdemes mielőbb regisztrálniuk, mert a régi áramügyintézési felületek, így...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés