Előfizetői tartalom

Visszafelé sült el az Apple új reklámja, bocsánatot kért a cég

MTI
|
Portfolio
Az Apple bocsánatot kért, miután a legújabb iPad Pro típusú készülékének reklámja felháborodást keltett - számolt be az Ad Age című amerikai magazin.

Az Apple legújabb reklámjában az látható, amint egy nagy méretű, hidraulikus prés látványosan összenyomja a művészet és a kreativitás különböző kellékeit, a helyükön pedig már csak a cég nemrég bemutatott tabletje, az új iPad Pro látható. A célunk, hogy mindig ünnepeljük meg, ha felhasználóink ezerféle módon fejezik ki magukat és keltik életre az elképzeléseiket...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés