Az értesülés szerint az ajánlat tartalmazhatna egy McChicken vagy egy McDouble-t, sült krumplival és egy itallal együtt - írja a Reuters.
A vállalat részvényei 2,5%-kal emelkedtek a délutáni kereskedésben a hír után.
Az olyan globális gyorsétteremláncok, mint a McDonald's és a Starbucks azt tapasztalják, hogy az alacsonyabb jövedelmű ügyfelek a megélhetési válság közepette inkább otthon étkeznek, ami arra kényszeríti a vállalatokat, hogy meredekebb akciókkal vonzzák őket az üzleteikbe.
A hamburgeróriás, amely nagyobb mértékben van kitéve az alacsonyabb jövedelműek csoportjának, a negyedik egymást követő negyedévben jelentett arról, hogy globális forgalmának növekedése lelassult, ami az ételeire vonatkozó ajánlatok korrekciójára késztette.
"Úgy gondolom, fontos felismerni, hogy minden jövedelmi osztály értéket képvisel" - mondta Chris Kempczinski vezérigazgató a múlt hónapban, egy gyorsjelentés utáni telefonbeszélgetésen.
A McDonald's nem reagált azonnal a Reuters megkeresésére.
Címlapkép forrása: Jakub Porzycki/NurPhoto via Getty Images