Előfizetői tartalom

Már a gyorséttermek is megérzik a lassulást - Utcai harcos üzemmódban a McDonald's

Portfolio
A Starbucks, a Pizza Hut, a KFC, de még a McDonald's is csökkenő eladásokról számolt be az év első negyedévben. A visszaesés összhangban van a közgazdászok által előre jelzett tendenciával, miszerint a fogyasztók a magasabb árak és kamatlábak miatt kevesebbet költenek - írja a CNBC.

A gyorsétteremláncok hosszú ideje figyelmeztetnek arra, hogy az alacsony jövedelmű fogyasztók pénzügyi helyzete romlik, és sokan olcsóbb alternatívák felé fordulnak. A Starbucks rossz időjárásra, míg a Yum Brands (a Pizza Hut, KFC és Taco Bell anyavállalata) a januári hóviharokra és az előző év erős első negyedévére vezette vissza gyenge teljesítményét. Azonban ezek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés