Előfizetői tartalom

Már a gyorséttermek is megérzik a lassulást - Utcai harcos üzemmódban a McDonald's

Portfolio
A Starbucks, a Pizza Hut, a KFC, de még a McDonald's is csökkenő eladásokról számolt be az év első negyedévben. A visszaesés összhangban van a közgazdászok által előre jelzett tendenciával, miszerint a fogyasztók a magasabb árak és kamatlábak miatt kevesebbet költenek - írja a CNBC.

A gyorsétteremláncok hosszú ideje figyelmeztetnek arra, hogy az alacsony jövedelmű fogyasztók pénzügyi helyzete romlik, és sokan olcsóbb alternatívák felé fordulnak. A Starbucks rossz időjárásra, míg a Yum Brands (a Pizza Hut, KFC és Taco Bell anyavállalata) a januári hóviharokra és az előző év erős első negyedévére vezette vissza gyenge teljesítményét. Azonban ezek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés