Előfizetői tartalom

Kína lehet a magyar borexport egyik legfontosabb célországa

Portfolio
A külföldi terjeszkedésben, az aktív exportpiaci megjelenésben látják a magyar borágazat fejlődési lehetőségeit a Magyar Bormarketing Ügynökségnél: a szervezet szerdai sajtótájékoztatóján az elmúlt év exporttevékenységéről, illetve 2024 első félévének kiemelt nemzetközi projektjeiről is beszámoltak.

Rókusfalvy Pál, nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos elmondta: a magyar borkereskedelem növekedésének mozgatórugója az, hogy külföldön terjeszkedjen az ágazat, fontos, hogy a magyar bortermelők aktívan vegyenek részt a nemzetközi borpiacokon. Azon dolgoznak, hogy a magyar borászatok külföldi jelenlétét erősítsék: meghatározták a célpiacokat, és azt is vizsgálták...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés