Előfizetői tartalom

Kína lehet a magyar borexport egyik legfontosabb célországa

Portfolio
A külföldi terjeszkedésben, az aktív exportpiaci megjelenésben látják a magyar borágazat fejlődési lehetőségeit a Magyar Bormarketing Ügynökségnél: a szervezet szerdai sajtótájékoztatóján az elmúlt év exporttevékenységéről, illetve 2024 első félévének kiemelt nemzetközi projektjeiről is beszámoltak.

Rókusfalvy Pál, nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos elmondta: a magyar borkereskedelem növekedésének mozgatórugója az, hogy külföldön terjeszkedjen az ágazat, fontos, hogy a magyar bortermelők aktívan vegyenek részt a nemzetközi borpiacokon. Azon dolgoznak, hogy a magyar borászatok külföldi jelenlétét erősítsék: meghatározták a célpiacokat, és azt is vizsgálták...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés