Előfizetői tartalom

Elérkezett a lakásbiztosítási kampány hajrája, egyre többen váltanak biztosítást

Portfolio
Tovább emelkedett a lakásbiztosítási kampányban új szerződést választók száma, legalábbis erre utalnak a piacvezető online biztosításközvetítő adatai, amelynél a legtöbb új szerződést a KÖBE, a Genertel, a Groupama és a K&H biztosítóknál kötötték, a legnagyobb növekedést pedig a KÖBE, a Genertel, a Gránit, a Generali és a K&H érte el.

Az MNB március 17-ei adatai szerint 100 ezer szerződéskötést hozott az idén először meghirdetett márciusi lakásbiztosítási kampány első „félideje”, további 61 ezren pedig átdolgozták meglévő lakásbiztosításukat. A Netrisk saját, szerdán reggel közölt adatai szerint tovább emelkedett az aktivitás: a lakásbiztosítási kampány harmadik hetében 19 százalékkal nőtt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés