Portfolio signature

Magyarok százezrei mozdultak meg egyszerre, megérkeztek a lakásbiztosítási kampány első számai

Kissé ellentmondásos kommentárok jelentek meg az elmúlt órákban és napokban arról, mennyire aktívak az ügyfelek a hivatalosan március 31-ig, valójában április 2-áig futó lakásbiztosítási kampányban. Ami biztos: több mint félmillió online díjszámítás és összesen 40 ezer biztosításkötés már megtörtént – itt tart a kampány az első harmad letelte után. Időarányosan nézve meglehet tehát a sokak által várt legalább 100 ezer szerződéskötés, de mivel a kampánytapasztalatok szerint az utolsó hét lesz várhatóan a legerősebb, ezt a számot akár jelentősen túl is szárnyalhatja a piac.

Még a kampány elindulása előtt megkérdeztük Biztosítás 2024 konferenciánk szakmai közönségét arról, hány biztosításkötést vár az idén első alkalommal megrendezendő lakásbiztosítási kampányban. A legtöbben 100-200 ezer közötti kötésre számítottak, és a kampány elsői számai ezt megerősíteni látszanak. Piaci forrásaink kommentjei ugyanakkor ellentmondásosak az első napok tapasztalatairól:

a "nagyon tragikus"-tól a "váratlanul jó"-ig terjed a skála.

Megérkeztek az első konkrét számok

Már közel 40 ezren választottak maguknak kedvezőbb lakásbiztosítást a március 1-óta tartó kampányban, miközben a díjszámítások száma a fél milliót is meghaladta

Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!

Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés