Előfizetői tartalom

Már túl drágák lettek, visszafogja magát az áremelésekkel a Nestlé és a Danone

Portfolio
A Nestlé és a Danone az áremelések visszafogásával próbálja visszacsábítani a vásárlókat a márkás élelmiszerek felé, mivel az infláció közepette sokan olcsóbb saját márkás termékeket választottak, ami negatívan hatott a vállalatokra - jelentette a Bloomberg a két cég negyedéves gyorsjelentése alapján.

A Nestle és a Danone arra törekszik, hogy visszacsábítsa a vásárlókat a márkás élelmiszerek felé, az áremelések mérséklésével, mivel az infláció közepette sokan az olcsóbb saját márkás termékekre váltottak. Az elmúlt két év áremelései nyomást helyeztek a fogyasztókra, ami miatt sok háztartás saját márkás termékekre váltott vagy kevesebb árut vásárolt, de...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés