Hagyományteremtő céllal biztosítói reggelin tekintették át a legfontosabb aktuális kérdéseket a hazai piaci szereplők és az MNB felügyeleti vezetői. A megbeszélésen elhangzott: a márciusi lakásbiztosítási átszerződési időszakra az MNB erős marketingkampánnyal készül és aktív biztosítási kommunikációra számít. A fogyasztóbarát otthonbiztosítások terjedése, az etikus életbiztosítási keretrendszer továbbfejlesztése és a jó ár-érték arányú hitelfedezeti biztosítások a cél, amelyek tovább erősíthetik a piacba vetett bizalmat - derül ki az MNB közleményéből.
Biztosítás 2024
A biztosítási piac legégetőbb kérdései kerülnek terítékre a Portfolio február 27-ei Biztosítás 2024 konferenciáján. Ne maradj le róla!
Információ és jelentkezés
Biztosítói reggeli keretében egyeztettek a szakma előtt álló aktuális kihívásokról a hazai biztosítók, a Magyar Biztosítók...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés