Előfizetői tartalom

14 új és felfrissített modellekkel jön a magyar piacra idén a Toyota

MTI
|
Portfolio
A Toyota márka értékesítése akár bővülhet is 2024-ben Magyarországon, ahol az új autók eladásában további csökkenést prognosztizálnak a piac szereplői - hangzott el a Toyota Central Europe - Hungary Kft. sajtótájékoztatóján kedden Budapesten.

Az importőr cég vezetői szerint ezt a lassan javuló gazdasági környezetben, a kínálativá alakult piacon a márka erőteljes modelloffenzívája alapozza meg. A Toyota az idei év során 14 új vagy felfrissített modellt vezet be. László Richard Magyarországért felelős igazgató beszámolt arról, hogy a márka tavaly globálisan és Magyarországon egyaránt piacvezető volt. Tavaly...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés