Portfolio signature

Végérvényesen megdrágult a repülés, felejtsük el a filléres repülőjegyeket örökre?

Portfolio
A légitársaságok járatai között keresgélve az az érzésünk támadhat, hogy eltűntek, vagy legalábbis igencsak megfogyatkoztak mostanság a párezer forintos fapados jegyek, és ez nem véletlen, a globális jegyáradatok azt mutatják, hogy jóval drágább most repülni, mint a járvány előtt, 2019-ben. A repülőjegyárak az általános inflációval együtt emelkedtek, miután a légitársaságok költségei is nőttek, az utazások iránti kereslet berobbanása pedig lehetővé tette az áremeléseket. Az utazások őrült felfutása véget érhetett, de mit jelent ez a jegyárak alakulására 2024-ben?

A légiközlekedési iparág lendületes felfutása a járvány időszak mélypontjait követően lassan a végéhez közelíthet – írja a CNBC, amely utazási szakértő cégek idei előrejelzéseit gyűjtötte össze cikkében. Általánosságban elmondható, hogy több jelentés stabilizálódást jelez előre a kulcsfontosságú mutatók tekintetében, a gyors növekedés időszaka véget érhet, és a normalitás új korszaka kezdődik. Az alábbiakban megnéztük, hogy melyek a legfontosabb tényezők, amelyek a 2024-es repülőjegyárakra hatnak, és mi várható az árak alakulásában.

Az egyes régiók között vannak eltérések abban, hogy milyen szinten jár a felépülés a koronavírus-válságból, Kínában például még jelentős az elmaradás a járvány előtti szinthez képest, míg több régióban már meghaladják a kapacitások a 2019-es szintet.

De az elmondható, hogy a jegyárak mindenhol emelkedtek, az általános inflációs környezet közepette az FCM Consulting adatai szerint.

Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!

Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés