A múlt héten megírtuk a legfrissebb európai autóértékesítési statisztikákat, amiből (legalább) két fontos dolog derült ki:
- az idei eladások alapján most először Európában több elektromos autót adtak el, mint dízelest,
- egy olyan piac van, ahol kevesebb új autót adnak el idén, mint tavaly, ez pedig a magyar.
Az utóbbinál a szám az volt, hogy miközben az EU-ban a január-október időszakban 16,7 százalékkal több új autót adtak el, addig Magyarországon 2,8 százalékkal kevesebbet. Minden más országban nőttek idén az eladások.

Most valamivel pontosabb és frissebb képet kaptunk arról, mi is történik a magyar autópiacon, mert megérkeztek a Datahouse novemberi adatai. Ezekből kiderült, hogy
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!