Sok magyar fogyasztó szeretne több tájékoztatást kapni bankja fenntartható tevékenységéről - derül ki a Mastercard ma közzétett új jelentéséből. Minden harmadik megkérdezett hajlandó lenne akár pénzintézetet is váltani annak érdekében, hogy banki ügyletei fenntarthatóbbak legyenek, és akár még többet is fizetnének ennek érdekében. Miközben a magyar pénzintézetek többsége egyre több lépést tesz a fenntarthatóság érdekében, legyen szó saját működésük szén-dioxid-semlegesítéséről, zöld termékek és szolgáltatások bevezetéséről, finanszírozásról vagy akár partnerhálózatuk bevonásáról, az ügyfelek kétharmada (60%) mégsem tud erről.
2023-ban a társaság jelentésében szereplő Fenntarthatósági Percepciós index 100-ból 57 pontot ér el. Ez a pontszám az egyes pillérek pontszámaiból tevődik össze: 65 a banki felkészültségi-, 40 a fogyasztói percepció- és 76 az átláthatóság alindex. Az index a következő három pillérből áll, amelyek együttesen adják a végső pontszámot egy 0-tól 100-ig terjedő skálán:...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés