A Lamborghininek világszerte 182 márkakereskedése van, egy pedig most már Budapesten is, a márkánál több szempont mérlegelése után úgy döntöttek, hogy van olyan fizetőképes kereslet, amit itt helyben kell kiszolgálni. Nem véletlen az, ha a Lamborghini egy országban szalont nyit, számos szempontot vizsgálnak, például a fizetőképes keresletet, azt, hogy a szegmensükben milyenek a növekedési kilátások, és hogy hogyan teljesítenek a már jelenlévő versenytársak, ezek alapján pedig
jó helyen van Magyarországon a Lamborghini,
mondta el Stephan Winkelmann.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!