Előfizetői tartalom

"Ha valakinek a saját háza táján nincsenek rendben a fenntarthatósági ügyek, jobb, ha csendben marad"

Portfolio
Hogyan kommunikáljunk a cégünk eredményéről anélkül, hogy greenwashing legyen belőle? Érdemes-e egyáltalán kommunikálni a fenntarthatóságról, akkor, ha még csak nagyon kezdetleges megoldásokat használ a vállalat? Miért fontos, hogy a vállalati értékeket a munkavállalók megismerjék? Más céges programokon keresztül lehet elérni a fiatalabbakat, mint az idősebbeket? - ezekről a kérdésekről beszélgettek nyíltan a Sustainable World konferencia "Vállalati- & Márkakommunikáció Stage-en" a meghívott kommunikációs és fenntarthatósági szakértőink. Többek között elhangzott az is, hogy ha valaki nem foglalkozik a fenntarthatósági programokkal a vállalatán belül, akkor jobban teszi, ha inkább nem is kommunikál arról.

Portfolio Green Transition & ESG 2025 Március 6-án minden az ESG-szempontokról, az azoknak való megfelelésről, a zöld átállás gyakorlatairól fog szólni. A legújabb ESG konferenciánk részletei a linken. Információ és jelentkezés Fenntartható projektek kommunikációja: egy-egy példa, egy-egy gondolat A világból...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés