Új azonosítás jön
Az OTP contact centere több mint 25 éve fennálló szervezet, 15 fővel indult a bank ezen részlege, mára egy 800 fős szervezetté nőtte ki magát. Mára sok ügyet tudnak end-to-end végig vinni, több mint 150 üggyel foglalkoznak. Először csak bejövő hanghívásokat dolgoztak fel, később kimenő hívásokat is intéztek, ma már chatfunkció, videóhívás és minden olyan digitális csatorna rendelkezésre áll itt, ami nem igényel személyes jelenlétet. Ahhoz, hogy minél több digitális ügyet kezeljenek, szükség van személyes jelenlétre, online formában is. Ezért akár bonyolultabb eseteknél, akár a biztonságérzet miatt, a személyes segítség igénye fennmaradt az ügyfelek részéről – hangzott el az innovációt bemutató háttérbeszélgetésen.
A csatornákat egyre inkább automata funkciókkal látják el, hogy a humán erőforrás értékes beszélgetéseket tudjon folytatni, akár értékesítési feladatokat is ellásson. Ezért is kerestek az azonosítási folyamatra egy új megoldást.
A beazonosítás alapja a telefonszám: az OTP Bank rendszere a hívó telefonszáma alapján megvizsgálja, hogy hívó a bank ügyféleként rendelkezik-e aktív mobilbanki szerződéssel, illetve van-e aktív mobilbanki alkalmazása. Amennyiben igen, a mobilbanki alkalmazás push notifikációs üzenetet küld a hívó telefonszámára. Az ügyfélnek erre az üzenetre kell kattintania, ezt követően telefonon megszokott biometrikus módon (ujjlenyomat vagy FaceID), vagy az okostelefon PIN kódjával történik a beazonosítás.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!