Előfizetői tartalom

A Tesco egymás után vonja ki a márkás termékeket, mert a vásárlók az olcsóbb árut keresik

Portfolio
Az Egyesült Királyságban tapasztalható megélhetési válságra válaszul a Tesco csökkenti a márkás termékek számát a kisebb boltjaiban, és olcsóbb saját márkás alternatívákkal helyettesíti azokat. Az átalakítás több mint 2000 Express üzletet érint, és több mint 50 kulcsfontosságú mindennapi terméket cserélnek le olcsóbb termékekre, amelyek közül néhány kevesebb mint egyharmadába kerül, mint márkás társaik, írja a Reuters.

A Tesco a márkás termékek kínálatának csökkentését tervezi az Express üzleteiben. Ezzel a döntéssel a brit fogyasztók egyre növekvő keresletére reagálnak, akik az elhúzódó megélhetési válság miatt egyre nyitottabbak az olcsóbb saját márkás alternatívákra. Az élelmiszerlánc több mint 50 kulcsfontosságú, mindennapi termék olcsóbb alternatívákkal való helyettesítését...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés