Nem könnyű a helyzet
Az elmúlt napokban sorra jött a bejelentések a világ legnagyobb autógyártóitól azzal kapcsolatban, hogy milyen módon próbálják kezelni a Kínában kialakult helyzetet. Ezekből két megközelítés látszik:
- néhány német márka és a General Motors az új elektromos járművekre esküszik,
- míg a Toyota és mások költségcsökkentő üzemmódba kapcsoltak.
Elég jól prezentálja a helyzetet, hogy a Kínai Autógyártók Szövetségének (CAAM) adatai szerint
2023 első felében a kínai márkák először váltak piacvezetővé, 53 százalékos részesedéssel.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!