Beindult a növekedés
A Meta második negyedéves bevétele 11 százalékkal 32 milliárd dollárra nőtt a június 30-án zárult negyedévben, szemben az elemzők 31,1 milliárd dolláros becslésével. Ez volt az első alkalom, hogy a vállalat 2021 vége óta kétszámjegyű növekedésről számolt be. A vállalat többek között a Reelsre - a rivális TikTok-on látottakhoz hasonló rövid videókra - koncentrál, hogy nagyobb figyelmet érjen el a közösségi platformokon, a Facebookon és az Instagramon. A formátum felhasználását sikerült növelni, és most már segít a hirdetőket is vonzani, újra felpörgetve a költéseiket az iparági szintű 2022-es költségcsökkentési intézkedések után.
Ennek köszönhetően a hirdetési bevételek 12 százalékkal nőttek a negyedévben, gyorsabban, mint a Google-nál, ahol a hirdetési bevételek 3 százalékkal emelkedtek.
A Facebook anyavállalata ráadásul a harmadik negyedévre 32 és 34,5 milliárd dollár közötti bevételt prognosztizált, míg az elemzők 31,3 milliárd dolláros előrejelzést vártak. Ez a prognózis legalább 15 százalékos növekedést jelentene az egy évvel korábbihoz képest.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!