Előfizetői tartalom

Ratatics Péter: az OMV Szlovénia felvásárlása komoly fegyvertény a régiós versenyben

Több mint 50 milliárd forintos csalás rázta meg tavaly nyáron a Molt Horvátországban, az ottani leányvállalat élére átmenetileg Ratatics Pétert nevezték ki, akinek a feladata az INA működésének a stabilizálása volt. Kilenc hónapos mandátuma lejárt, most pedig visszatért a magyar operációba, a fogyasztói szolgáltatások szegmens vezetése lesz a feladata. A vezetővel többek között arról beszélgettünk, hogy mennyire rázta meg a Mol menedzsmentjét a horvátországi csalás nagyságrendje, mit tettek annak érdekében, hogy hasonló bűncselekmények ne fordulhassanak elő a vállalatnál, de arról is, hogy hogyan élte meg, hogy már nem ő Mol Magyarország ügyvezető igazgatója. Ratatics Péter az interjúban beszélt a régiós kúthálózat fejlesztéséről, az üzemanyagár-korlátozások, a kiskereskedelmi adó és a működési költségek emelkedésének negatív hatásairól, és arról is, hogy hogyan fejlesztenék a Fresh Corner márkát, amivel akár versenytársa lehet a Mol a Starbucksnak is.

Sűrű volt az elmúlt kilenc hónap Horvátországban az INA élén, lezajlott a DCU szerződés újratárgyalása, az INA értékesítette a Petrokemija Kutinában lévő részesedését, tesztüzembe helyezték Horvátország második legnagyobb naperőművét, de nyilvánvalóan a legfontosabb feladat az INA működésének stabilizálása volt a több mint egymilliárd kunás csalás után. Pontosan...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés