Előfizetői tartalom

Annyit drágult a kávé, hogy már kevesebbet vesznek a magyarok

MTI
Az alapanyagok jelentős drágulása miatt a magyar kiskereskedelmi kávépiac értéke tavaly ugyan 20 százalékkal, 82,8 milliárd forintra bővült, a volumene azonban 11 százalékkal, 18,2 ezer tonnára csökkent - mondta Árok Gábor, a Coca-Cola HBC Magyarország kávé üzletág vezetője csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.

A Nielsen piackutató adatait ismertetve elmondta, hogy a magyar piacon a legnagyobb szegmensnek számító őrölt kávé forgalma tavaly 15 százalékkal 7,9 ezer tonnára csökkent, az értékesítési mennyiség 22 százalékkal 28,9 milliárd forintra nőtt. A kávé ára jelentős részben az alapanyag drágulása és a gazdasági környezet alakulása miatt emelkedett, a drágulás miatt kevesebbetvásároltak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés