Előfizetői tartalom

Izgalmas trendek látszódnak a Mol applikációjának adataiból

Portfolio
Kétszer kijönne a Budapest-London távolság, ha a Mol hálózatában megvásárolt hot dogokat egymás mellé tennénk, júniusban pedig annyi “Rossi kedvence” capuccino fogyott, hogy a teltházas Puskás Aréna minden vendégére jutna belőle egy csésze. A Fresh Corner és az 1 millió magyarországi felhasználóval rendelkező Mol MOVE applikáció vásárlási adataiból kiderül: a magyar autósok igazi kávé és hot dog rajongók lettek az elmúlt években.

A cikk megjelenését a Mol támogatta. A Mol a vásárlási szokásokhoz és az ügyfélelvárásokhoz igazodó, teljes mértékben digitalizált hűségprogramot indított 2022 januárjában. Az applikáció pillanatok alatt népszerű lett a vásárlók körében, mostanra pedig már 1 millió fölé nőtt a hazai regisztrált felhasználók száma - tájékoztatta lapunkat a Mol. A MOVE alkalmazásban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés